Przez decyzję WP publikacja wyników Mediapanelu opóźniona  |  Prezenter kanału Wydarzenia 24  |  80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Przez decyzję WP publikacja wyników Mediapanelu opóźniona  |  Prezenter kanału Wydarzenia 24  |  80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Przez decyzję WP publikacja wyników Mediapanelu opóźniona  |  Prezenter kanału Wydarzenia 24  |  80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 20, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Związkowcy z TVN chcą podwyżek płac

Związek chce także, aby zarząd TVN zaproponował umowy o pracę wszystkim pracownikom zatrudnionym na podstawie umów cywilnoprawnych i samozatrudnienia (fot. Paweł Wodzyński/East News)

Podwyżka płac znalazła się wśród przedstawionych zarządowi TVN postulatów zrzeszonego w Związkowej Alternatywie Związku Zawodowego Pracowników TVN.

Związkowcy postulują, by podwyżki płac dla wszystkich pracowników i współpracowników odnosiły się do średniej inflacji za ostatnie 12 miesięcy. Ich zdaniem ostatnie podwyżki płac (średnio 3 proc. w 2022 roku i 8 proc. w 2023 roku) przy oficjalnej kilkunastoprocentowej, a rzeczywistej kilkudziesięcioprocentowej inflacji w latach 2022-23 spowodowały, że "realne płace pracowników zmalały drastycznie".

"Dlatego Związek postuluje podwyżki będące wyrównaniem inflacji, aby płace pracowników TVN pozostawały na tym samym poziomie realnym. To dzięki pracy wszystkich pracowników firma wypracowała duży zysk" - oświadczyli związkowcy.

Czytaj też: Przedwyborcza promocja TVN 24 również u największych operatorów. Większe zapotrzebowanie

Związek chce także, aby zarząd TVN zaproponował umowy o pracę wszystkim pracownikom zatrudnionym na podstawie umów cywilnoprawnych i samozatrudnienia. Wnioskuje również o zagwarantowanie pracownikom średnio 22 dyżurów miesięcznie dla umów mających zmienną część honoracyjną (zależną od liczby dyżurów). "Obecnie pracownicy mogą nawet zarabiać 1/3 mniej, gdy firma nie znajdzie dla nich zadań, jednocześnie uniemożliwiając im wykonywania innej pracy, narzucając zakaz konkurencji" - tłumaczą związkowcy.

Poprosiliśmy TVN Warner Bros. Discovery o odniesienie się do postulatów. Dyrektorka ds. komunikacji korporacyjnej Katarzyna Issat przekazała, że otrzymamy odpowiedź w środę do końca dnia.

Należąca do Warner Bros. Discovery grupa kapitałowa TVN SA w 2022 roku wypracowała 331,8 mln zł zysku netto przy 2,14 mld zł przychodów ze sprzedaży. Grupa zatrudniała na koniec 2022 roku 2387 pracowników.

(KOZ, 20.09.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.